1.     Bestilling og levering

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, emballasje m.m. Fraktprisen er NOK 69,-  pr. ordre. Vi sender alle våre pakker med Posten/Bring.

Bestillingen er bindende når ordren blir registrert hos oss. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og sende en ordrebekreftelse til deg pr. e-post. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen og undersøk at den stemmer med bestillingen.  Hvis noe ikke stemmer, ta kontakt med oss pr. e-post så snart som mulig.

Det tas forbehold om feil i lagerbeholdningen. Dersom en vare skulle være utsolgt, vil vi ta kontakt omgående for å gi beskjed om dette.

Levering av varene skjer som beskrevet i ordrebekreftelsen. Varene blir vanligvis sendt fra oss innen tre dager etter at ordren er registrert, og normal forsendelsestid er 1-3 virkedager.

Etter at du har mottatt varene bør du, så snart som mulig, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Dersom det er noe som ikke stemmer, må du ta kontakt med oss pr. e-post eller telefon så snart som mulig.

Vi leverer i Norge og til utlandet.

Ved uavhentet forsending belastes kunden et gebyr på 150 kroner for omkostninger knyttet til retur og annullering av ordren.

2.     Betaling

Betaling gjøres ved bankkort eller kredittkort. Vi aksepterer Visa, Mastercard, Maestro og BankAxess. Ved kortbetaling vil beløpet bli reservert når du bekrefter bestillingen. I det vi pakker og gjennomfører ordren vil kortet bli belastet. Når du betaler med kort hos oss, blir betalingen behandlet av Nets og Teller, som er en sikker elektronisk betalingsløsning. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

3.     Varens egenskaper

Våre klesplagg er produsert i henhold til strenge krav til kvalitet og holdbarhet. Ettersom plaggene er produsert i naturlig lin er det likevel vanlig at det forekommer noen ujevnheter i stoffet. Dette skal ikke anses som en mangel som gir grunnlag for reklamasjon.

4.     Personopplysninger

Vi behandler persondata i henhold til Lov om personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person og kunde vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller personer, eller koblet med eksterne registre.

5.     Reklamasjon og angrerett

Dersom mottatt vare har en feil eller den for øvrig ikke svarer til dine forventninger, må du ta kontakt med oss så snart som mulig etter at feilen ble oppdaget. Vi anbefaler at reklamasjon sendes pr. e-post. Vi vil deretter ta kontakt for å finne en løsning.

Skulle du angre et kjøp sender du varen tilbake innen 14 dager fra dagen du mottar varen og vedlegger angrerettskjema ferdig utfylt. Angrerettsskjema finner du her. Returporto betales av kunden. Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved. Varen skal være fri for smuss og lukt og den skal ikke være vasket.  Angreretten skal gi deg mulighet til å undersøke varen forsiktig før du bestemmer om du vil beholde den. Det kan bli nødvendig å åpne deler av innpakningen for å undersøke produktets art, egenskaper og funksjon. Retten til å undersøke varen er begrenset og kan sammenlignes med den undersøkelsen du kan foreta hvis du kjøper varer i en fysisk butikk.

Kreditering av returnert vare skjer når vi har mottatt varen og godkjent angrerettsskjemaet.

 

Minilin AS - Org.nr. 916 029 365 MVA